مطالب روز tag:http://mimtpd.ir 2018-07-16T23:30:18+01:00 mihanblog.com اقدام ناجوانمردانه ISI در قطع دسترسی ایران به منابع الکترونیک | پژوهش از نپرداختن پول اشتراک آسیب خورد 2016-07-01T09:33:43+01:00 2016-07-01T09:33:43+01:00 tag:http://mimtpd.ir/post/10 میهن بلاگ 99 انجام پایان نامه ارشد مدیریتقائم مقام معاونت تحقیقات فناوری وزارت بهداشت با اشاره به اینکه قطع بودن دسترسی به منابع الکترونیک یکی از مهمترین موارد جاری پژوهش کشور است، گفت: قطع دسترسی دانش کده ها به منابع و مجلات الکترونیک خارجی بزرگترین آسیب را به افزایش پژوهش کشور وارد کرده است. وب سایت ایزی پیپر به نقل از خبرگزاری مهر دکتر شاهین آخوندزاده افزود: اولین مشکلی که در شروع دولت نو در معاونت تحقیقات فناوری وزارت بهداشت داشتیم این است که حدود یکسال است دسترسی به منابع الکترونیک و مجلات علوم پز

انجام پایان نامه ارشد مدیریت

قائم مقام معاونت تحقیقات فناوری وزارت بهداشت با اشاره به اینکه قطع بودن دسترسی به منابع الکترونیک یکی از مهمترین موارد جاری پژوهش کشور است، گفت: قطع دسترسی دانش کده ها به منابع و مجلات الکترونیک خارجی بزرگترین آسیب را به افزایش پژوهش کشور وارد کرده است.
وب سایت ایزی پیپر به نقل از خبرگزاری مهر دکتر شاهین آخوندزاده افزود: اولین مشکلی که در شروع دولت نو در معاونت تحقیقات فناوری وزارت بهداشت داشتیم این است که حدود یکسال است دسترسی به منابع الکترونیک و مجلات علوم پزشکی در وزارت بهداشت قطع شده اما وزارت علوم با همین مساله مواجه است.
وی افزود: این در حالی است که دانشجویان دکتری، دستیار تخصصی فوق تخصصی پزشکی و هیات علمی جهت اینکه تحقیق کنند باید بتوانند دیده بانی علم داشته باشند و بدانند در جهان چه کارهایی انجام می شود، خودشان را مقایسه کنند و ایده بگیرند در غیر این صورت شبیه آدم ی است که به او می گویند برود در یک اتاق با چراغ خاموش تحقیق نماید .
دکتر شاهین آخوندزاده خاطرنشان کرد: وضعیت ما در یکسال قدیم به همین شکل بوده و هنوز هم منابع الکترونیک مورد نیاز کشور به نپرداختن پول حق اشتراک مجلات و منابع قطع است.
وی یادآور شد: پول اشتراک این منابع از سال ۲۰۱۱ به این طرف پرداخت نشده و در واقع چهار سال است که این پول پرداخت نشده است.
قائم مقام معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت

قائم مقام معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: واقعیت این است که اشتراک هر جایی را که بخواهیم بگیریم باید ابتدای سال پول اشتراک آن را پرداخت کنیم. با این وجود تا یکی دو سال با تعلت بین مدیران ناشران الکترونیک مسئولان وزارت بهداشت، اشتراک قطع نشده بود اما آنها هم بعد از سه سال که پول نگرفتند اشتراک را قطع کردند.
قطع اشتراک منابع علمی

وی اصرار کرد: قطع اشتراک منابع علمی آسیب زیاد شدیدی را در سال قدیم به پژوهش کشور وارد کرد به عنوان بزرگترین معضل ما در شروع کار در معاونت نتایج بررسی ها و تحقیقات بسیار زیاد تلاش کردیم تا بتوانیم پول را پرداخت کنیم.
پرداخت اشتراک منابع علمی پول ۲۰۱۲

آخوندزاده یادآور شد: اکنون پول ۲۰۱۲ را با وضعیت خیلی سختی پرداخت کردیم برای چه که به دلیل تحریم ها ریال داشتیم ولی نمی توانستیم آن را به دلار پرداخت کنیم. حدود چهار ماه با این وضعیت مساله داشتیم که در نهایت پرداخت شد.
وی گفت: اما بخش هایی مانند ISI ناجوانمردانه و به دلیل موارد سیاسی ما را تحریم کرده اند در این مورد بحث مالی بیان نبود.
تحریم اکثر مجلات منابع علمی ISI

قائم مقام معاونت تحقیقات فناوری وزارت بهداشت افزود: آخرین این است که تا سال ۲۰۱۲ پول اشتراک را پرداخت کردیم و هنوز پول اشتراک ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ را پرداخت نکرده ایم ولی با این وجود اکثر مجلات و منابع علمی به غیر از ISI که به خاطر تحریم نمی توانیم از آن مصرف کنیم، دسترسی شان تا هفته آینده برقرار خواهد شد در این بخش از وزارت علوم جلوتر هستیم.
میزان بدهی اشتراک منابع علمی

وی درباره میزان بدهی اشتراک منابع علمی گفت: میزان بدهی متنوع است در کل ۱۲ میلیون دلار یا حدود ۴۰ میلیارد تومان در سال هزینه این منابع است که اما به دلیل تحریم ها کارمزدی که از ما می گیرند حدود ۲۰ درصد کل مبلغ است.
آخوندزاده گفت: جهت ۲۰۱۳ ۲۰۱۴ تمهیداتی ایجاد کردیم که مشکلی بوجود نیاید و این منابع را جهت محققان فراهم کنیم.]]>
متن آهنگ چقدر شبیه ته از علی عبدالمالکی 2016-05-18T12:09:46+01:00 2016-05-18T12:09:46+01:00 tag:http://mimtpd.ir/post/9 میهن بلاگ 99 دانلود آهنگ جدید موسیقی چقدر شبیه ته از علی عبدالمالکی♫♫♫یکی الان توو این خیابونِ که پیرهنش بویِ تو رو میدهمثلِ خودت بلند میخنده شبیه ِ تو لبـاس پوشیدهشبیه ته ولی تو اون نیستی تو دست هیچکسو نمیگیـــریبا هیشکی اینجوری نمیخندی واسه غریبه ها نمیمیریتو عاشقِ منی و اینجوری با یه غریبه مهربون نیستیچقدر صداش مثلِ صدات گرمه ، تو رو خدا بگو تو اون نیستیمیخوام صداش کنم که برگرده ولی چقد مثل تو راه میرهصداش نمیزنم ببینم که با این غریبه تا کجا میره♫♫♫♫♫♫از پشت سر چقد شبیه توئه ، الآن توو قلب من یه کوه

دانلود آهنگ جدید

موسیقی چقدر شبیه ته از علی عبدالمالکی

♫♫♫

یکی الان توو این خیابونِ که پیرهنش بویِ تو رو میده

مثلِ خودت بلند میخنده شبیه ِ تو لبـاس پوشیده

شبیه ته ولی تو اون نیستی تو دست هیچکسو نمیگیـــری

با هیشکی اینجوری نمیخندی واسه غریبه ها نمیمیری

تو عاشقِ منی و اینجوری با یه غریبه مهربون نیستی

چقدر صداش مثلِ صدات گرمه ، تو رو خدا بگو تو اون نیستی

میخوام صداش کنم که برگرده ولی چقد مثل تو راه میره

صداش نمیزنم ببینم که با این غریبه تا کجا میره

♫♫♫♫♫♫

از پشت سر چقد شبیه توئه ، الآن توو قلب من یه کوه غَمه

اونم مث تو آبی پوشیده چقد سلیقتون شبیه همه

تو عاشقِ منی و اینجوری با یه غریبه مهربون نیستی

تو رو خدا بگو تو اون نیستی بگو محال مثلِ اون باشی

تو عاشقِ منی اینجوری ، با یه غریبه مهربون نیستی

چقدر صداش مثلِ صدات گرمه ، تو رو خدا بگو تو اون نیستی

میخوام صداش کنم که برگرده ، ولی چقد مثل تو راه میره

صداش نمیزنم ببینم که با این غریبه تا کجا میره

♫♫♫♫♫♫]]>
چهارچوب مقاله قواعد مطلب نویسی 2016-05-17T13:08:51+01:00 2016-05-17T13:08:51+01:00 tag:http://mimtpd.ir/post/8 میهن بلاگ 99 انجام پایان نامهتحقیق پژوهش از ارزش ویژه ای برخوردار است و به جرات میتوان گفت که تمام پبشرفت های علمی صنعتی پژوهشی تکنولوژی جامعه شناسی بر پایه تحقیق پژوهش استوار است. مهم ترین مهمترین نحوه ارائه نتایج یک مطالعه و تحقیق، تهیه و تولید مقاله پژوهشی است محققی در صحنه تولید وانتشار علمی خوب است که بتواند نتایج پژوهش خود را در مجلات معتبر پژوهشی به چاپ برساند. از آنجا که نوشتن صحیح و مناسب یک مقاله یک رکن مهم برای چاپ مقالات علمی است ، در اینجا سعی شده است که به ارزیابی آموزش های صحی

انجام پایان نامه

تحقیق پژوهش از ارزش ویژه ای برخوردار است و به جرات میتوان گفت که تمام پبشرفت های علمی صنعتی پژوهشی تکنولوژی جامعه شناسی بر پایه تحقیق پژوهش استوار است. مهم ترین مهمترین نحوه ارائه نتایج یک مطالعه و تحقیق، تهیه و تولید مقاله پژوهشی است محققی در صحنه تولید وانتشار علمی خوب است که بتواند نتایج پژوهش خود را در مجلات معتبر پژوهشی به چاپ برساند. از آنجا که نوشتن صحیح و مناسب یک مقاله یک رکن مهم برای چاپ مقالات علمی است ، در اینجا سعی شده است که به ارزیابی آموزش های صحیح نگارش مقالات پژوهشی پرداخته شود. به طور کلی هر متن پژ وهشی حاوی اجزای مهم زیر است:
عنوان
نام نویسنده یا نویسندگان
اطلاعات ارتباط
چکیده
واژگان کلیدی
مقدمه
مبانی نظری تحقیق
روش تحقیق
یافته های تحقیق
بحث و نتیجه گیری
فهرست منابع

عنوان مقاله
1) اولین بخش یک مطلب عنوان است که باید اشتراکاتی با مورد اصلی تحقیق داشته باشد و به شکلی جالب عبارت ‌بندی شده باشد. نکات زیر در انتخاب عنوان متن قابل توجه می باشند :
2) عنوان مطلب حتی الامکان باید دقیق و رسا بوده از به کار بردن اصطلاحات ناآ شنا یا اختصاری خودداری شود.
3) عنوان متن حتی الامکان بایستی عبارت خاصی باشد که نکات مهم و عمده مساله را در بر داشته باشد.
4) به طور معمول (نه همیشه) و در نام‌گذاری اکثر تحقیق ها این نکات در نظر گرفته می شود: چه چیزی را میخواهیم ارزیابی کنیم، در چه جامعه ای، در کجا در چه زمانی. جهت مثال عنوان یک مطلب میتواند این باشد: نقد رابطه سطح سواد مادران تغذیه کودکان در شهر تهران سال 1386
5) عنوان باید «فاقد پیش داوری» باشد. به عنوان مثال، گزینش این عنوان برای مطلب ، مناسب به نظر نمی رسد: نقد علل بی علاقگی رانندگان نسبت به بستن کمربند ایمنی!
6) اگر کلماتی در توصیف ویژگی تحقیق شما نقش کلیدی دارند حتمـا در عنوان آن را بگنجانید. مثل تحقیق آینده نگر مطالعه دوسویه کور یا بررسی تصادفی شده
7) هیچ گاه نباید در عنوان مطلب نتیجه پژوهش را به صورت ثابت شده ذکر نمود.

نویسندگان و آدرس ها
اسامی نویسندگان و همکارانی که در بررسی مجموعه داشته اند بایستی بطور کامل ذکر شود. همین طور نویسنده اصلی که مسئول رابطه با خوانندگان است بایستی معین شده آدرس کامل و شماره تلفن وی در اختیار خوانندگان قرار گیرد.

چکیده تحقیق
چکیده بعد از عنوان بیشتر ازبقیه بخشهای مقاله خوانده می شود و در چکیده پارت های مختلف مقاله حاوی مقدمه، اهداف، روشها نتایج تحقیقق بصورت خلاصه ذکر می شود. متن بسیاری از مقاله ها به طور کامل در دسترس ما نیست برخی فرصت جهت خواندن تمام متن نداریم به همین دلیل چکیده متن ارزش بسیاری دارد. در اکثر مجلات تعداد کلمات چکیده 150 تا 250 کلمه محدود است.


واژگان کلیدی
چند کلمه کلیدی که از ارزش خیلی ی در تحقیق برخوردارند، در این سری ذکر می شود. ضمن این که با ذکر کلمه های کلیدی در سایتهای علمی می توان به دنبال متن هم گشت. به طور معمول تعداد این واژه ها حدود 6-5 کلمه در نظر گرفته می شود.

مقدمه
مقدمه یک مطلب پژوهشی ضمن بیان مسئله تشریح مساله به آن مسئله جواب میدهد که ارزش تحقیق حاضر برای انجام آن چه بوده است. در واقع با تحقیق مقدمه یک مطلب پژوهشی، خواننده با مسئله تحقیق آشنا شده و ضرورت انجام پژوهش را درک می نماید . متن مقدمه باید روان باشد و حتی الامکان به صورت خلاصه حداکثردر 2 صفحه تایپ شود.

مبانی نظری تحقیق
ادبیات تحقیق یا مبانی نظری، به تشریح مفهوم ها ، تعاریف تاریخچه مساله تحقیق می پردازد. نویسنده مطلب بایستی بر ادبیات تحقیق مسلط بوده و مبانی نظری موضوع تحقیق خود را به طور مختصر ولی فرد دی بیان نماید. مبانی نظری تحقیق بایستی با استناد ارجاع علمی آورده شود. یک متن بهتر باید بخش مبانی نظری قابل قبولی داشته باشد.

روش تحقیق
در این بخش از متن چگونگی و روش انجام پژوهش توضیح داده می شود. همچنین نمونه های مورد ارزیابی ، چگونگی نمونه گیری، جامعه هدف، مراحل اجرائی پژوهش شیوه تجزیه ارزیابی داده ها ذکر می شود. در این قسمت درباره تغییر بیشتر بحث شده و روش اندازه گیری و میزان دقت و چگونگی کنترل آنها بیان می شود.

یافته های تحقیق
در این بخش نتایج بدست آمده از پژوهش ذکر می شود. نتایجی کلیدی تحقیق بایستی با کلمات روان و دقیق بدون بزرگ نمایی ذکر شود. از روشهای مختلف ی جهت ارائه نتایج استفاده می شود. استفاده از اعداد، جداول نمودارها یاری ارزنده ای به ارائه مطلب بطور آسان تر می نماید اما لازم است داده های جداول و نمودارها به طور کامل تشریح شده مورد تجزیه نقد قرار گیرند. در موارد ی که ازآموزش ها آزمون های آماری برای تحلیل نتایج تحلیل داده ها استفاده شده باشد، می بایست نوع آن هم ذکر شود.

بحث نتیجه گیری
در این بخش به تفسیر نتایج ارائه شده می پردازیم. همین طور می توان به مقایسه نتایج به دست آمده از بررسی حاضر با نتایجبقیه تحقیق ها پرداخت و با توجه به مجموعه شواهد نتیجه گیری نمود. در صورت لزوم می توان پیشنهاد هایی برای انجام مطالعات بهتر و کامل تر در آینده بیان کرد .

فهرست منابع
در انتها ضروری است کلیه منابعی که در تحقیق مورد مصرف قرار گرفته‌ اند، به شیوه ای مطلوب ذکر شوند. روش نگارش منابع در نشریات مختلف مفرق است و بهتر است از روش ی این نشریات شرایط نگارش مقالات کمک بگیریم.

چند نکته مهم در ارسال مقالات به نشریات علمی
به یاد داشته باشید که قبل از ارسال چکیده مطلب به مجله، ابتدا فرم شیوه نگارش متن را از آن مجله دریافت کرده و چکیده خود را در قالب آن فرم تهیه و تولید تایپ نمایید (به عنوان مثال تعداد کلمات، فونت، تعداد خطوط، فاصله خطوط از کناره های صفحه و…)

دلایل عدم پذیرش چکیده یک متن در نشریات علمی
1) ابهام در مساله مقاله وجود تعداد خیلی مقالات مشابه قبلی
2) عدم تبیین زمینه اصلی تحقیق
3) نمونه گیری نامناسب
4) عدم رعایت اصول مطلب نویسی مورد نظر نشریه
5) عدم ذکر صحیح ارقام آماری
6) فقدان بحث پرداختن به نتایج
7) چکیده های زیاد کوتاه بسیار زیاد زیاد
8) بی دقتی در تهیه و تولید متن (غلط تایپی، غلط ات متن)
9) عدم رابطه موضوع متن با رویکرد نشریه]]>
خواص مضرات گیاه چوبک 2016-05-16T15:04:11+01:00 2016-05-16T15:04:11+01:00 tag:http://mimtpd.ir/post/7 میهن بلاگ 99 گلفروشی آنلایندرختچه ای کوچک است پوست آن به رنگ کبود صاف یا کمی کرکدار برگهایش کشیده نوک تیز و گلهایش در مجموع ه ای در روی پایک بلند قرار داردنام‌های دیگر آن: چوبک اشنان، چوبه، اسپرون، آذربو، چوغان، فلار، گلیم شوی، غاسول، عرطنیثا، عرطنیثه، صابونیه، سطرونیون، فول‌العرب صابونی می‌باشد.1- طبع گیاه چوبک گرم و خشک است.2- عطسه آور است.3- مدر می‌باشد.4- چوبک قاعده آور است.5- گیاه چوبک برای خرد کردن سنگ مثانه مفید است.6- چوبک به خاطر داشتن ماده ساپونین سعی بکنید کم مصرف بکنید زیرا سمی است. میزان

گلفروشی آنلاین
درختچه ای کوچک است پوست آن به رنگ کبود صاف یا کمی کرکدار برگهایش کشیده نوک تیز و گلهایش در مجموع ه ای در روی پایک بلند قرار دارد

نام‌های دیگر آن: چوبک اشنان، چوبه، اسپرون، آذربو، چوغان، فلار، گلیم شوی، غاسول، عرطنیثا، عرطنیثه، صابونیه، سطرونیون، فول‌العرب صابونی می‌باشد.

1- طبع گیاه چوبک گرم و خشک است.

2- عطسه آور است.

3- مدر می‌باشد.

4- چوبک قاعده آور است.

5- گیاه چوبک برای خرد کردن سنگ مثانه مفید است.

6- چوبک به خاطر داشتن ماده ساپونین سعی بکنید کم مصرف بکنید زیرا سمی است. میزان مصرف ۲ گرم در ۲۰۰ سی‌سی آب می‌باشد.

7- برای بهبود درد مفاصل ریشه چوبک را سوزانده، خاکسترش را با سرکه مخلوط کرده در محل درد بمالید.

8- پاشیدن گرد چوبک بر روی زخم ها نافع می‌باشد.

9- برای بهبود درد سیاتیک چوبک را با سرکه مخلوط کرده و به صورت ضماد در محل درد بگذارید.

10- جهت بهبود نقرس و اسید اوریک از جوشانده چوبک استفاده بکنید .

11- برای بهبود سوزاک گرم چوبک در ۱۰۰ سی‌سی آب جوشانده و میل شود.

12-برای تقویت قوت جنسی ریشه چوبک را در دست بگیرید.

13- برای بهبود طاسی چوبک را در آب‌جوش حل کرده سر را شستشو دهید.

14- افرادی که می‌خواهند لاغر شوند از دمکرده چوبک مصرف کنند گرم در ۱۰۰ سی‌سی آب‌جوش ۲۰ دقیقه دم و نیم ساعت قبل از غذا میل شود.

15- جهت تسکین خارش‌های بدن ۵ گرم چوبک را در ۲۰۰ سی‌سی آب جوشانده محلول آن را روی پوست بدن بمالید.

16- خانم‌های حامله از چوبک مصرف نکنند حتی استنشاق هم نکنند.

17- برای بهبود آنژین ۳ گرم چوبک در ۲۰۰ سی‌سی آب‌جوش به مدت ۲۰ دقیقه دم‌کرده و صاف کرده و ۳ بار غرغره بکنید باعث از بین رفتن گلودرد ورم لوزه‌ها می‌گردد.

18- جهت آرام‌ کردن‌ سرفه از یک گرم چوبک را در ۱۰۰ سی‌سی آب‌جوش ۲۰ دقیقه دم و نیم ساعت قبل از غذا میل شود.

19- برای شستشوی زرد زخم می‌توان از دم‌کرده چوبک مصرف کرد ۲ گرم در ۱۰۰ سی‌سی آب نیم ساعت دم‌کرده و زخم را بشوئید.

20- مالیدن چوبک در محل نیش زنبور و حشرات باعث تسکین درد می‌گردد همچنین پادزهر نیز می‌باشد.

21-جهت بهبود یرقان ۵ گرم چوبک را در لیتر آب دمکرده روزی سه فنجان به مدت یک هفته بنوشند.

22- جهت بهبود بحران‌های کبدی گرم چوبک یا ۲ گرم چوبک در۱۰۰ سی‌سی آب‌جوش ۱۰ دقیقه دم‌کرده صاف کرده با عسل شیرین بکنید قبل از غذا میل شود.]]>
چگونه موسیقی بسازیم؟ 2016-05-08T13:33:46+01:00 2016-05-08T13:33:46+01:00 tag:http://mimtpd.ir/post/6 میهن بلاگ 99 وقتی تصمیم میگیریمدانلود vstدانلود وی اس تی,وی اس تی,دانلود vst,فروش vst,خرید vst,خرید وی اس تی موزیک ی بسازیم یک تم اولیه از موزیک توی ذهن ما هست. اولین کاری که می بایست انجام بدیم اینه که این تم رو کامل کنیم. دفتر نت رو برداریم تمام بخش های موسیقی رو روی اون معین کنیم. جهت مثال 3 میزان اول بیس و ریتم. 1 میزان پاساژ پس 8 میزان بعدی وکال. بدین ترتیب اگه Tempo آهنگ معین باشه میتونیم به راحتی تایم موزیک رو در بیاریم. در حین ساختن تم کار تنظیم ساز رو انجام بدید. به مفهوم اینکه کجاها چه سازی ق
دانلود vst

دانلود وی اس تی,وی اس تی,دانلود vst,فروش vst,خرید vst,خرید وی اس تی

موزیک ی بسازیم یک تم اولیه از موزیک توی ذهن ما هست. اولین کاری که می بایست انجام بدیم اینه که این تم رو کامل کنیم. دفتر نت رو برداریم تمام بخش های موسیقی رو روی اون معین کنیم. جهت مثال 3 میزان اول بیس و ریتم. 1 میزان پاساژ پس 8 میزان بعدی وکال. بدین ترتیب اگه Tempo آهنگ معین باشه میتونیم به راحتی تایم موزیک رو در بیاریم. در حین ساختن تم کار تنظیم ساز رو انجام بدید. به مفهوم اینکه کجاها چه سازی قرار بگیره. فلان ساز چه جایی سولو باشه …. به همین صورت موسیقی رو به صورت کامل روی کاغذ پیاده میکنیم تمام ملودیها کوردهای آهنگ رو مینویسیم. وهله ی بعد اجرای موسیقی هست. با اهمیت نیست که شما از سازهای آکوستیک استفاده میکنید یا رایانه . ابتدا درامز رو رکورد میگیرید (یا با رایانه میسازید) درامز می بایست کامل باشه. به همراه تمام پاساژ ها. تعداد میزان ها مکان پاساژها رو قبلا معین کردید. پس هر چیزی در مورد درامز معین معلوم هست. توی وهله ی بعد Bass رو اجرا میکنید. بعد از اجرای Bass سراغ بخش های دیگه ی آهنگ میرید. میتونید Pad ها, String ها, Chord ها و اجزایی که به صورت زیر صدا مصرف میشن رو اجرا بکنید . پس میتونید ملودی های اصلی موسیقی رو پیاده بکنید . تمام Solo ها رو در این وهله رکورد بگیرید. در وهله ی انتها به سراغ Vocal برید و صدابرداری مربوط به Vocal رو انجام بدید. به این نکته به احتمال زیاد دقت بکنید که قبل از اینکه هر گونه صدابرداری رو شروع کنید موزیک کاملا معین باشه. خیلی از افراد به ویژه اون دسته ای که آهنگ سازی رو با رایانه انجام میدن زمان شروع آهنگ تنها هاله نامفهوم از آهنگ ی که میخوان بسازن تو ذهنشون هست که به سبک آهنگ چند آکورد نهایتا ملودی محدود میشه. غیر از این چیزها که فقط توی ذهنشون هست و روی کاغذ پیاده نشده چیز دیگه ای ندارن. سعی بکنید اینطور کار نکنید و قبل از اینکه به اجرای قسمت های مختلف موزیک بپردازید تمام موسیقی رو معین بکنید نتها Chord ها رو روی کاغذ پیاده بکنید . در غیر این صورت ممکنه وسط کار به بن بست بربخورید و با خودتون بگید “هم اکنون باید چکار کنم؟” ولی وقتی موسیقی به صورت کامل روی کاغذ نوشته شده اجرای اون با ساز یا رایانه به آسانی خواندن یک نت و اجرای اون بوسیله ساز هست. دلیل دیگه ای که باعث میشه روی معین کردن و نوشتن موسیقی قبل از اجرا اصرار کنم اینه که وقتی شما تصمیم میگرید ابتدا شروع به اجرا بکنید در حین اجرا آهنگ سازی رو تصمیم بگیرید توی اکثر مواقع آهنگ ی که اجرا میکنید با موزیک ی که از قبل توی ذهن شما بوده کاملا مفرق میشه. در نتیجه شما به مقصود اصلی تون نمیرسید آهنگ ی جدا از چیزی که میخواستید رو میسازید. ولی ی تصمیم میگیرید قبل از اجرا نت نویسی انجام بدید هنوز در حال هوای موسیقی ی که توی ذهن شماست به سر میبرید. دلیل این امر اینه که نت نویسی شما چیزی جز اصوات داخـل ذهنتون که مربوط به موزیک مورد نظر میشه نمیشنوید. اما وقتی تصمیم به اجرا میگیرید صداهای مختلف ی رو میشنوید و ملودی های مختلف ی رو تست میکنید این باعث سردرگمی شما و دور شدن ذهن شما از چیزی که مد نظر شما بوده میشه.]]>
کاری کنید تا مشتری شکایت کند! 2016-02-13T06:42:17+01:00 2016-02-13T06:42:17+01:00 tag:http://mimtpd.ir/post/5 میهن بلاگ 99 درست متذکر شدید، کاری بکنید تا مشتریانتان نزد شما شکایت کنند، چون در غیر این صورت از هرفرصتی مصرف می کنند شکایتشان را به گوش افراد دیگر می رسانند، به گوشبقیه مشتریان بالقوه شما به گوش رقبای شما.خرید فروشگاه اینترنتیفروشگاه اینترنتی,راه اندازی فروشگاه اینترنتی,فروشگاه سازبیایید وضعیت کسب و کار خود را صادقانه و به صورت واقعی تحلیل بکنید . در سال قدیم چند مشتری ناراضی داشتید؟ چنانچه جوابتان این است که” من اصلا مشتری ناراضی ندارم” بایستی بگویم که جای کار می لنگد! با توجه به اینکه در فرایند

خرید فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی,راه اندازی فروشگاه اینترنتی,فروشگاه ساز

بیایید وضعیت کسب و کار خود را صادقانه و به صورت واقعی تحلیل بکنید . در سال قدیم چند مشتری ناراضی داشتید؟ چنانچه جوابتان این است که” من اصلا مشتری ناراضی ندارم” بایستی بگویم که جای کار می لنگد! با توجه به اینکه در فرایند فروش ، ما با ادراک آدم ها سر و کار داریم پس محال است که بتوانیم به صورت صد در صد رضایت تمام مشتریان را فراهم آوریم. پس وقت ی می گوییم که هیچ مشتری شاکی نداریم در واقع به این معناست که ما شرایطی را مهیا نکرده ایم تا مشتری شکایتش را ابراز نماید .

بزرگترین و محبوبت ترین کمپانی های جهان نیز با تمام سازوکارهایی که جهت جلب رضایت مشتریان خود در نظر می گیرند، مشتری شاکی و ناراضی دارند.پس کمی آسان لوحانه است که فکر کنیم ما از این مقوله مستثناء هستیم تمام مشتریان از ما راضی خشنود هستند .

حال چنانچه جزو آن دسته از افرادی هستید که صوت مشتری شاکی به گوششان آشناست، نکته مهمتر این است که با این مساله چگونه برخورد می بکنید ؟

زیاد ی از مدیران فروشندگان تحمل شنیدن ولوم مشتری ناراضی را ندارند و گوئی آنچه ارزش دارد حفظ غرور کاذبشان است.ولی واقعیت این است که شکایت مشتری یکی از ارزشمند ترین کم هزینه ترین راهها برای پیدا کردن عیوب سازمان و درک خواسته های مشتریان حرکت به سوی تعالی سازمانی است.

نکته جالب این است که برخی وقتها این موارد را در شرایط دریافت شکایت مشتری به یک مدیر گوشزد می کنم و پاسخی که داده می شود این است:”بله وفائی ، درست می فرمایید ، اما او که مشتری نیست!” و یا ” آقـای وفائی ، درست است ولی حرفی که این مشتری می زند از اساس غلط است” و چیزهایی شبیه به این. با شنیدن چنین جواب هایی از سوی یک مدیر به این نتیجه می رسم که اساسا وی یا خوبتر بگویم بسیاری از افرادی که با مشتری سر و کار دارند تعریف صحیحی از شکایت مشتری ندارند.پس جهت جا افتادن موضوع بیایید به تعریف موسسه استانداردهای انگلیس نبعضی بیندازیم.

طبق این تعریف شکایت به مفهوم“هر گونه ابراز و اظهار نارضایتی از طرف مشتری چه موجه چه غیر موجه” بله درست است حتی ابراز نارضایتی که ظاهر موجهی ندارد هم شکایت محسوب می شود.زیاد وقتها مشتری اطلاعات کافی از کسب و کار ما ندارد،پس این اقطعا ل وجود دارد که سوءتفاهم هایی سبب نارضایتی مشتری شده باشد که با دانستن آن و تلاش برای شفاف سازی می توان از ظهور موارد مشابه پیشگیری کرد.

بر طبق یکی از تحقیقات انجام شده به ازای هر مشتری که شکایتش را ابراز می نماید ۲۶ مشتری ناراضی دیگر وجود دارد که به هر دلیل ی لب به شکایت نگشوده اند.

با توجه به اینکه هر مشتری ناراضی طبق تحقیقات موسسه TARP احساس بد اش را به بیش از ۱۰ مشتری دیگر منتقل می نماید آنها را به گونه ای از خرید منصرف می نماید ( که اما به نظر بنده این عدد در ایران ممکن است به بیش از ۳۰ نفر برسد) به این نتیجه می رسیم که فراهم کردن شرایطی که مشتری بتواند به راحتی شکایتش را ابراز نماید دست کم مانع از انتشار پیام های بد در مورد سازمان شما در جامعه می گردد.شما با مدیریت وکنترل شکایات مشتریان جلب رضایت آنان جلوی پخش ویروسی تبلیغات بد بر علیه خود را خواهید گرفت.

مشتری بالقوه ای که مطلبی بد در مورد شما شنیده باشد به آسانی تحت تاثیر تبلیغات رسانه ای شما قرار نخواهد گرفت.

فرض بکنید به مناسبتی مخصوص قصد دارید چند نفر از اقوام را به ناهار دعوت بکنید و در خصوص انتخاب رستوران در حال تصمیم گیری هستید، از طرفی تبلیغ رستورانی نو التاسیس به گوشتان رسیده است.تصور بکنید زمانی که این موضوع را با دوست ها خود بیان می بکنید ناگهان یکی از آنها با ناراحتی زیاد تجربه تلخی که از کیفیت غذا یا سرویس دهی نامناسب آنجا داشته را جهت شما بازگو می نماید . بعد از شنیدن این مورد ، باز نیز می توانید با خیال آسوده آن رستوران را برای مراسم مهم خود گزینش بکنید ؟حتی چنانچه همان روز در تلویزیون تبلیغش را دیده باشید و یا بیلبوردهای بزرگی در تصرفش باشد!؟بدیهی است شنیدن چنین داستانهایی ما را برای گزینش مردد می سازد.

با تذکر به این که ترس از ضرر کردن علت زیاد مهمی در فرایند تصمیم گیری مشتری است پس یک تبلیغ بد ،آن هم از نوع دهان به دهان، برای کسب کار شما زیاد خطرناک است .به ویژه در جهان ی امروز که از طریق اینترنت، اخبار سریع منتقل می شوند.زیرا تخم بی اعتمادی از همان ابتدا در ذهن مشتری کاشته می شود.

جالب اینجاست که در صد بالایی از مشتریان ناراضی شما(بعضی تا ۹۵درصد) بدون اینکه شکایت را به گوش شما برسانند ارتباطشان را با شما قطع کرده و به سوی رقبا می روند شک نکنید که این مشتریان شاکی خاموش، تجربه ناموفق شان از رابطه با مجموعه شما را با دیگران در بین خواهند گذاشت این اصلا به سود شما نیست و نرخ گزافی را برای جبران به شما تحمیل خواهد کرد.

آن دسته از مشتریان که شکایتشان را ابراز می کنند در واقع حامل این پیام هستند که : ” من می خواهم به خرید از شما ادامه دهم به شرط اینکه اشکالات را مرتفع سازید”

مشتری شاکی به شکل کم تعرفه ای شما را با ایرادها و نقاط ضعف سازمانتان آشنا کرده و برخی اوقات راهکاری را نیز به رایگان در اختیار شما قرار می دهد. پس حقش است از آنان به خاطر این کمک تشکر کرده و نهایت تلاش مان را صرف راضی کردن آنها نماییم.

نکته جالب این است که آن دسته از مشتریان شاکی که بوسیله شما رضایتشان به خوب ی جلب شده باشد به میزان زیادتری نسبت به مشتریانی که از ابتدا راضی بوده اند به شما وفا دار خواهند شد.اما نبایستی به این امید ،مشتریان را از ناراضی سازید! یآدم ان باشد بخش عمده ای از آنان شکایتشان را بیان نمی کنند شما اصلا فرصت جلب رضایتشان را نخواهید داشت. در نتیجه بهترین کار این است که از ابتدا در همان نوبت اول بهترین ارائه خدمت یا محصول را داشته باشید و کار را به شکل مطلوب انجام دهید ولی به هر حال همواره اقطعا ل خطا وجود دارد پس امکان اعلام نارضایتی را جهت مشتری سهل آسان کنید همواره نگران مشتریانی باشید که هیچ وقت صدایشان در نمی آید!

اما چندین برای عدم شکایت وجود دارد.یکی اینکه در اکثر مواقع مشتری نمی داند که شکایتش را با چه فردی بیان نماید ، یا امید به برخورد مناسب یا پیگیری ندارد پیش فرضش این است که با دلایل غیر قابل قبول می خواهند مساله را توجیه کنند، گاهی وقتها (به خصوص زمانی که با ادارات دولتی سر کار دارد) با توجه به اینکه خدماتی را به صورت انحصاری دریافت می نماید چاره ای جز سکوت ندارد می دلهره و ترس د که در دفعات بعدی با مساله مواجه شود یا شخص گفته شده بخواهد از او انتقام بگیرد! گاهی نیز فکر می نماید نرخ انرژی لازم برای پیگیری شکایت به نتیجه اش نمی ارزد.

طبق تحقیقات انجام شده اکثر شکایات در محل خرید کالا یا ارائه خدمت بیان می شود.حال با توجه به این مورد شما به عنوان مدیر در جریان شکایت های مشتریان قرار می گیرید؟ چه نگرشی را نسبت به این مساله در سازمانتان پیاده سازی کرده اید؟ چه وسائل هایی را برای ثبت و نقد دقیق تر شکایات، مورد مصرف قرار می دهید؟ کارمندانتان به روشنی می دانند در زمان برخورد با مشتری شاکی چه می بایست بکنند؟ بعد از دریافت شکایت ،روند صحیح معین ی جهت پیگیری و اصلاح وجود دارد؟ چند شکایت عمده ای که با شما بیان می شود چیست شما چه راههایی را برای پیشگیری از شکایتهای مشابه به کار برده اید؟

در انتها اصرار می کنم که مدیریت شکایات یکی از مهمترین بخش های فرایند CRM (مدیریت رابطه با مشتری) بوده ارزش دادن به آن سبب ارتقا رضایت مشتریان از سازمان شما و به تبع آن ارتقا سودآوری ماندگاری کسب کارتان خواهد شد.]]>
ثبت سایت در گوگل 2016-01-06T06:38:23+01:00 2016-01-06T06:38:23+01:00 tag:http://mimtpd.ir/post/4 میهن بلاگ 99 پشتیبانی شبکهثبت سایت در گوگلفلسفه ساخت سایت گوگل به وسیله دو دانش پژوه بنامهای Larry Page و Sergey Brin در یکی از خوابگاههای دانشگاه استانفورد پی ریزی شد و بعد از مدتی به بزرگترین و محبوبترین موتور جستجو ( search engine ) در دنیا تبدیل شد که در حال حاضر بیش از هشت میلیارد صفحه وب را در پایگاه داده ای ( database ) خود خلاصه کرده که توسط یک الگوریتم منحصر بفرد و با سرعت بسیار بالا خدمات جستجو را برای کاربران انجام میدهد تمام این فرآیندها داخل یک شبکه با بیش از هزار کامپیوتر انجام میشود.البته سایت
پشتیبانی شبکه

ثبت سایت در گوگل

فلسفه ساخت سایت گوگل به وسیله دو دانش پژوه بنامهای Larry Page و Sergey Brin در یکی از خوابگاههای دانشگاه استانفورد پی ریزی شد و بعد از مدتی به بزرگترین و محبوبترین موتور جستجو ( search engine ) در دنیا تبدیل شد که در حال حاضر بیش از هشت میلیارد صفحه وب را در پایگاه داده ای ( database ) خود خلاصه کرده که توسط یک الگوریتم منحصر بفرد و با سرعت بسیار بالا خدمات جستجو را برای کاربران انجام میدهد تمام این فرآیندها داخل یک شبکه با بیش از هزار کامپیوتر انجام میشود.البته سایت گوگلبه جز جستجو، خدمات دیگری هم انجام میدهد که میتوانید به آدرس www.google.com مراجعه کنیدراه اندازی فروشگاه اینترنتی,طراحی فروشگاه اینترنتی,
خدمات شبکه,پشتیبانی شبکه,شبکه.



ثبت سایت در گوگل

یکی از راههای بالا بردن ترافیک یک سایت، ثبت سایت در گوگل میباشد که برای اینکار شما میتوانید به آدرس www.google.com/addurl.html مراجعه و سایت خود را ثبت کنید. دقت کنید که داخل فرم مخصوص در آن صفحه آدرس کامل سایت را بهمراه پیشوند http:// باید وارد کنید و در ضمن نیازی به ثبت همه صفحات سایت نیست و فقط صفحه اصلی یا همان homepage کافی است چون گردشگر گوگل بنام Googlebot بقیه محتوای سایت را از همان صفحه اول پیدا میکند. پس فراموش نکنید که صفحه اصلی شما باید به همه نقاط سایت لینک داشته باشد.

بعد از ثبت سایت در گوگل ممکن است مدتی در حدود یکماه طول بکشد تا در جستجوها صفحات شما نمایش داده شود.



رتبه بندی صفحات یک سایت ( Page Ranking ) توسط گوگل

یکی از نکاتی که خیلی باید دقت کنید، رعایت کردن اصول و قوانین گوگل میباشد تا صفحات سایت شما در رتبه های اولیه هنگام جستجو قرار گیرد. پس از یافتن سایت شما توسط Googlebot ، صفحات تجزیه تحلیل میشوند و در یک الگوریتم، رتبه میگیرند. برای بالا بردن این رتبه، نکات زیر را باید رعایت کنید:



نکات لازم در مورد طراحی ،برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل:



-برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل صفحات سایت باید دارای لینکهای منظم باشد تا دسترسی را به کلیه نقاط سایت آسان کند.



-برای بالابردن رتبه سایت در گوگل همچنین باید بطور حتم یک صفحه بنام site map ( نقشه سایت ) درست کنید و کلیه لینکهای سایت را در آن قرار دهید و اگر بیشتر از صد لینک دارید، بقیه را در یک صفحه دیگر قرار دهید.



-داخل هر صفحه از مطالبی استفاده کنید که با عنوان صفحه و کلمات کلیدی( keywords ) مرتبط باشد.

-کلمات کلیدی را که در متاتگ مشخص کرده اید باید در همان صفحه بکار برده شود.

ب-طور حتم از نشان دادن کلمات کلیدی، بصورت متن استفاده کنید بجای بکار بردن تصویر.

-در خصوصیت alt تگها از توضیحات مرتبط با عنوان صفحه و محتوای صفحه استفاده کنید.

-اصول بکار بردن صحیح کدهایHTML را رعایت کنید.

-صفحات پویا ( dynamic pages ) یعنی صفحاتیکه در آدرس آنها علامت ? است، براحتی صفحات معمولی لیست نمیشوند.

-در هر صفحه کمتر از صد لینک بکار برید .



ثبت سایت در گوگل



نکات فنی

گردشگر گوگل ( Googlebot ) با جاوا اسکریپت، کوکی ها، session ID ، DHTML ویا Flash مشکل دارد.

از وجود If-Modified-Since HTTP header در وب سرور سایت خود اطمینان حاصل کنید چون این ویژگی تغییرات سایت شما را به گردشگرها اعلان میکند.



از فایل متنیrobots.txt در دایرکتوری سایت خود استفاده کنید و دقت کنید که از Googlebot crawler در آن فایل جلوگیری نشده باشد.



با متخصصین سرور مشورت کنید تا از نرم افزارهاییکه از فعالیت گردشگرها جلوگیری میکند، استفاده نشود.

پس از رعایت کردن این نکات به آدرس http://www.google.com/addurl.html مراجعه کنید و سایت خود را در آن ثبت کنید.



نکات دیگری هم هست که توسط متخصصان سایت گوگل توصیه میشود:

-صفحات را برای استفاده کاربر بسازید نه برای موتورهای جستجو.

-از حقه هایی برای بالا بردن رتبه سایت دوری کنید.

-از گذاشتن لینک سایتهایی که در رتبه بندی شما اثر منفی دارند بپرهیزید، مانند سایتهایی که روی اصول طراحی نشده اند و یا فعالیتهای غیرقانونی انجام میدهند مثل web spammer ها.

-از بکارگرفتن برنامه هایی که بصورت غیرقانونی سایت شما را ثبت و رتبه آنرا بالا میبرند دوری کنید مانند برنامه WebPosition Gold .

-از لینکها یا متنهای پنهان استفاده نکنید.



-صفحات را با متنهای بیربط پر نکنید.



-از بکار بردن متنهای تکراری یا تکرار صفحات با یک مضمون پرهیز کنید.



-برای یافتن سریعترسایت شما، لینک خود را در سایتهای معروف قرار دهید.



این نکته را به خاطر بسپارید که اگر از اصول غیر قانونی استفاده کنید، یا سایت شما لیست نخواهد شد و یا اگر لیست شده باشد ، حذف میشود و امکان بازگشت مجدد هم برای آن سایت وجود نخواهد داشت.]]>
دکتر الهی قمشه ای-نوروز شناسی(تشبیه بهار به سلیمان نبی) 2015-05-04T05:47:06+01:00 2015-05-04T05:47:06+01:00 tag:http://mimtpd.ir/post/1 میهن بلاگ 99 منبع مطلب :http://www.toopclip.com/feed/

منبع مطلب :

http://www.toopclip.com/feed/

]]>